Kuasa 10pips

RUJUKAN PERIBADI SAHAJA

Pages

Kenali MP2011

boyfxpro On 7:32 PM


SISTEM MP2009 ADALAH MILIK WHA928 

Penambahbakan sistem ini adalah kerana keinginan aku mencari teknik terbaik untuk mendapatkan banyak pips dengan mengikut rule-rule yang telah ditetapkan didalam penggunaan asal MP2009+Merdekarama SE.

6 Responses "Kenali MP2011"

  1. boyfxpro says:

    aku buat ikut pemahaman aku.. nak tengok dalam sebukan, aku mampu dapat berapa

  2. boyfxpro says:

    cukupla kerugian aku tahun ni... 88usd. semoga allah memberikan aku laluan kejayaan selepas ini.

  3. boyfxpro says:

    MP2009 v2011 ini hanya menggunakan TF 30M sahaja. klu nak guna 15M xperlu guna template ni kerana MACD tu untuk tngok crossing CS 15M melepasi MidBand. Setiap persilangan mewakili isyarat terdapat percubaan penukaran trend.

  4. boyfxpro says:

    BAGAIMANA TREND CANTIK TAPI TELAH TERLEPAS OP?
    Permasalahan biasa, guide untuk OP ketika terlepas adalah #MTF_BrainTrend2 (8garisan yang mewakili TF4H), apa yang perlu dibuat, OP ketika terdapat sedikit revesal. Contoh ketika terdapat penurunan sebanyak 30 pips. lakukan PENDING ORDER pada 15pips.

  5. Anonymous says:

    "Sistem terbaik akan mengalami kegagalan dalam jangka masa yang panjang tanpa moneymanagment yang tepat, pada hal sistem yang kurang bagus mengikut pandangan anda akan dapat menguntungkan anda jika moneymanagment berfungsi dengan baik"

  6. Anonymous says:

    baca artikal ini:

    http://frizaweb.0fees.net/index.php/forex/46-artikel/69-forex-money-management

Post a Comment